Tuesday 4 October 2011

Asrama :')






A day that i have to move on




 Hm , hr ni aku na share cer ttg  pengalaman aku memasuki sch ber-asrama peno . :') . tepad pade tarikh ape ape dan ape pade bulan 2 . aku pon terime sato surat tawaran ke sch SBP :). #waw , hati bukan maen seronok ta terkiraa . yehu yehu ! haha . fyi , act, aku tatau pun dapad tawaran masuk ke sch nii .
SMS RAJA
TUN AZLAN SHAH

.ak tau un dari kawan aku . tyme to aku kad tuisyen indera y lokasi nye berdekatan dgn keyheffshii . (KFC)  haha. <--- saje aku mempeladkan lida haha . hm. tyme to sir ta masuk kelas agy . then mmbe-2 sume bsingg . "walaweyyh kau dapad tawaran masuk sch sbp SERATAS weyh'' , "tahniah!tahniah" . tyme to sume kenkawan pakad kerumun aku . haha ! aku just gelak j. dlaam hati aku . aku cakap apemenede deme labon niyh ? oh wat lawak pagi sabtu ekh ? haha . agaklah . aku bukannye superb mn pom na masok sch seHEBAD to . aku tak cukop kualiti na masuk sch to , okay ? haha . tapii dalam haty berdoa , berharap ap y deme cakap to betol lah kan . HAHA . then keesokan hr nye , na djdkan cer aku pon dapad sampui surad wane cokelet . pergh besar ta engad toh . haha . hm , then tertera lah name aku y mngatakan bahwa aku dtawar kan utk ke sch niii :') . haha . gila tol tyme too . aku terlampao shok sangad sehingga ta terluah dgn kate-2 dan ta dapad digambarkan dengan perkataan . woah ! punye dasyat tyme to kan ? haha . hm . pengalaman tyme daftar di sana ? hm . nak taho gak kea ? err . aku sedeyh kalau na engad kan frst day aku at sana . malu pon ade. kekeke . nantii-2 lee kud ak cer. tapi meme ak na cakap a en , frst tyme j ak melangkah masuk ke sch to ak rasa wah sch nii :D . nat bad haa :) . then bile dah berada di sch to selama 2 minggu , perasaan tertekan mule menguasai diri . whahah ! tyme nii lha aku ta leh lupe . haha. entah pahpe entah . dgn keadaan aku y kurang sihad dari segi fizikal dan mental nyea ak pun gagahkan diri aku jgak nak mnghadiri sch . haha ! tapi meme aku ta dapad lupe kan xperience y ak hadapi tyme berada di aspuri . bodo tak bodo nyea aku kan ? haha . serious aku cakap , aku lepu kud duk sane . otak mendap je. whahha . Bayangkan hari pertama j aku masuk , mlam to teros HISTERIA . dan ak punye lawak bodo nyea boleh engad " ya Allah , mcm  nii ke perangai dak-2 seratas ? aku taho lha aku ni freshie,budaks baru kan , tapi tak kan lah terlalu heppi na sambud kedatangan aku pun . jerid sana jerid sini . takpee -2 kasi rileks kasii cool okay ara ? haha . <-- perasaan sndirik . then baru 3 hari pas to , baru aku sedar y teriakan dan jeritan menggila to bukannya sebab happi sambud kedatangan aku tapii sebab di rasuk . atoeyaii~ aku tepuk dahii do . haha .(setiap kali aku engad peristiwe nii aku gelak goleng-3 . kakaka ) . untunglah aku ta sembang ape y aku fikir nii kad kenkawan baro aku kad sane . lau tak . matii ! naye j aku kene bahan . alahaiii .==' .


       err di bawah nii gambaran masuk ke sch
     kesayangan dan kebanggaan aku :'( .
                                           

                 


                    SM SAINS RAJA TUN AZLAN SHAH <3 <3 <3










haha :) . ni lha dye sch nye . cantik kan ? haha <3 <3 .









     err . mett ( sorii cuz , aku amek pict nii ta kasii taho kad hangg :D . hehe .
           =='  soriii .aku tak sempad na snap        
              gumbaa seratas even disaad-2 terakhir aku berada di seratas
  ouh so sadd sygg :[





   HAA ! to lha gambaran sch ak y plg beshhh seanteroo dunie . okay :) .
      ak sayangs sch ni wlaupun aku   bukan salah seorang ahli dari sch nii lagii :'(
               .na buat macamana kan SERATAS . kita dah tiada jodoh . hmm :/
                 






RINDU SERATAS DAN KAWAN-2 KAD SANA i__i









             [ecehhh slot sdeyh pulok lha kan ] *chill okay :)












 ESCAPED ? SCH ? PREP ? CLASS ? WHAT'S MORE ? 



               WE WANT MORE YEAHH ! hahah <--- gile budaks niyh ><'


BHAHAHHA ! topikkk niyh paling aku shuka ouh !! lalala ~ hmm . na aku story ? hmmm .act, ak tade niad

langsongg pom na escaped . tapi dsbbkan aku nii selalu j ta bape na sihadkan diri to y ashek-2 demam j .
sampei dak-2 dorm pun dah lali dah . kalu sebud name aku j . deme dah tahu . tu dye budak y shuka sakid . sikid-2 saked . sikid-2 demam . ape lah kan ? haha . dah to na aku buad cemane ag kan kalau bukan dgn rehad , makan ubad , ta yah g sch kan ? tak kan aku na pakse diri aku jugak kan ? hmm . kalau korang aku taktaho lha kud . maybe korang antibodii nya kuad . ta lee macam ak . haha . haihh . payah-2 . :\ . ad satu hari to ak try na escaped perhimpunan pagii . lala. haha. akhirnyaa kantoii . ak nyorok kad kelas 4kejora .

Haha bersama kenkawan y lain . tapii naseb ta mnyebelahi aku . kantoii lah aku masuk kelas awai di saad perhimpunan baro j bersurai . haih . meme masak ah aku kene balon nan PKR rumah aku . meme matii aku tyme too .haha . pelek toi aku . ade j y nak mngkantoii an aku . haih . tapii sume to mnjadi kenangan y manis bg aku lah utk sekarang ni . tapi klu utk tyme to .to meme kenangan aku yg terpahit lha jugak kan . haha . so bg kenkawan yang bc blog nii . jgn ikod ape y taiko tai dah buad ni . ecehh perasan pulok diri tu taiko thai . haha . tade lah aku geguwaw jep . lalalla~







yeah ! ito lah aku . suke nyusah kan org j :[














mood :gila gila kentang O_0''. thihihihi 








2 comments:

bebudax's lagi said...

ape2 pun gu luck..jgn menoleh ke blkg lagi ea

Gadis Macho said...

:') hew